Hur bygger man ett arbetsgivarvarumärke som sticker ut? Hur hittar man rätt kandidater i det digitala landskapet? Och hur håller man koll på de senaste trenderna? Här samlar vi tankar, tips och trender inom allt som kan vara relevant för dig som vill ligga steget före när det gäller smart rekrytering, digital marknadsföring och att bygga starka arbetsgivarvarumärken.
Hur bygger man ett arbetsgivarvarumärke som sticker ut? Hur hittar man rätt kandidater i det digitala landskapet? Och hur håller man koll på de senaste trenderna? Här samlar vi tankar, tips och trender inom social recruiting, employer branding och digital marknadsföring. Perfekt för dig som vill ligga steget före när det gäller smart rekrytering och att bygga starka arbetsgivarvarumärken.

Linkedin reports — recruiters today believe that attracting, hiring and retaining Generation Z will be one of their biggest challenges in the coming years. So how does this generation actually function in the world of work? And what will it take to create sustainable work-related relationships in the future? Here we answer this and much more, so keep reading.

Meta's message is clear and clear: they uphold their ideology of an ad-supported internet, accessible to all. However, in order to comply with the new European guidelines, a new subscription option is now being introduced in the EU, EEA and Switzerland. In other words, Meta is simply becoming GDPR-compliant.
As we step into 2025, the competition for top talent is fiercer than ever. Companies are striving to attract the best candidates while job seekers are navigating a highly competitive market. To stay ahead, employers must embrace new strategies that enhance the candidate experience, build authentic employer brands, and adapt to evolving workforce expectations.
Here are the top recruitment marketing trends shaping 2025!