Strategisk kompetensförsörjning 2025

Insikt från Refapps senaste trendrapport: Kandidater idag saknar det personliga mötet. Så hur kan vi skapa hållbara strategier för kompetensförsörjning som faktiskt möter kandidaternas behov?

I webinaret går vi igenom:

  • Insikter från trendrapporten "Hur mår TA-Sverige?"
  • Balansen mellan AI och det mellanmänskliga mötet i rekrytering.
  • Medarbetarcentrerad Employer Branding.
  • Konsten att möta rekryteringsbehov, innan de uppstår.
  • Hur vi förvandlar "time well saved" till "time well spent".

Karolina Brodén har varit med sedan starten av SMW Group 2016 och har idag tusentals lyckade rekryterings- och employer branding-kampanjer i bagaget. Som både strategisk rådgivare och kanalspecialist har hon stenkoll på alla våra sociala plattformar. Kort och gott: Karolina vet var era kandidater spenderar sin tid – och hur ni bäst når dem.

Black globe icon.

Emira Blomberg har verkat inom rekryteringsbranschen i närmare 20 år som bland annat rekryteringskonsult, internt ta-stöd samt executive search. Idag leder hon strategiskt produktutvecklingsinitiativ och driver global expansion på Refapp.

Black globe icon.
Håll dig uppdaterad med våra senaste nyheter, erbjudanden och evenemang. Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration direkt till din inkorg.
Jag bekräftar härmed att jag har läst och förstått SMW Groups integritetspolicy. Jag är medveten om att SMW Group behandlar mina personuppgifter i enlighet med de villkor som anges i integritetspolicyn, inklusive till exempel e-postkommunikation och lagring av personuppgifter.

Strategisk kompetensförsörjning 2025

August 14, 2025

Insikt från Refapps senaste trendrapport: Kandidater idag saknar det personliga mötet. Så hur kan vi skapa hållbara strategier för kompetensförsörjning som faktiskt möter kandidaternas behov?

I webinaret går vi igenom:

  • Insikter från trendrapporten "Hur mår TA-Sverige?"
  • Balansen mellan AI och det mellanmänskliga mötet i rekrytering.
  • Medarbetarcentrerad Employer Branding.
  • Konsten att möta rekryteringsbehov, innan de uppstår.
  • Hur vi förvandlar "time well saved" till "time well spent".