Vinnarna av employer branding-kampanjen

Under personal- och chefsmässan i Stockholm i februari var SMW Group på plats för att berätta om vårt erbjudande inom rekrytering och employer branding. Vi passade även på att tävla ut en employer branding-kampanj värd 25 000 kronor, där bolag och organisationer som besökte mässan under dessa dagar fick spela om vinsten i minigolf. Malin Kärnström och det härliga gänget från BDO Sverige var de som drog hem vinsten.

BDO är en rådgivnings- och revisionsbyrå som fungerar som en heltäckande affärspartner för allt från enskilda firmor till börsbolag och internationella koncerner. Som vinnare av employer branding-kampanjen kommer vi tillsammans med BDO att arbeta fram en kampanj för att framhäva dem som arbetsgivare – och vilka interna nyckelvärderingar som karaktäriserar arbetsmiljö, employer brand och möjligheterna som erbjuds. Budskapet förmedlas ut i kanaler där potentiella kandidater befinner sig – på LinkedIn, Facebook och Instagram. – Ett riktigt roligt samarbete som vi ser fram emot att köra igång! Stort grattis BDO!

 

 

Vill ni läsa mer om hur vi jobbar med employer branding? Kika in några av våra andra nyheter.