Skip to content

EB success.

Under personal- och chefsmässan i Stockholm i februari var SMW Group på plats för att berätta om vårt erbjudande inom rekrytering och employer branding. Vi passade även på att tävla ut en employer branding-kampanj värd 25 000 kronor, där bolag och organisationer som besökte mässan under dessa dagar fick spela om vinsten i minigolf. Malin Kärnström och det härliga gänget från BDO Sverige var de som drog hem vinsten.

BDO är en rådgivnings- och revisionsbyrå som fungerar som en heltäckande affärspartner för allt från enskilda firmor till börsbolag och internationella koncerner. Som vinnare av employer branding-kampanjen kommer vi tillsammans med BDO att arbeta fram en kampanj för att framhäva dem som arbetsgivare – och vilka interna nyckelvärderingar som karaktäriserar arbetsmiljö, employer brand och möjligheterna som erbjuds. Budskapet förmedlas ut i kanaler där potentiella kandidater befinner sig – på LinkedIn, Facebook och Instagram. – Ett riktigt roligt samarbete som vi ser fram emot att köra igång! Stort grattis BDO!

 

Skip to Navigation