SMW Group + TikTok, Reddit & Youtube

Vi är otroligt glada över att kunna dela med oss av att vi blivit samarbetspartners med TikTok! Kanalen, med sina snabbt stegrande 3.1 miljoner användare varje månad, har gjort sig till den snabbast växande sociala medieplattformen i världen. Givetvis var vi tvungna att hoppa på tåget och vara med i detta spännande utvecklingsskede!

Men vi stannar inte där. Vi vill inte bara möta våra uppdragsgivares förväntningar – vår målsättning är att överträffa dem. Därför har vi även breddat vår kanalstrategi med Reddit & Youtube. Snapchat har vi erbjudit under en tid men är ändå värt att benämna då det fortfarande är en relativt oexploaterad rekryteringsmarknad.

”Vi arbetar ständigt med att utveckla vår produktportfölj för att våra kunder ska få den mest effektiva och träffsäkra leveransen av sina annonser”  berättar Karolina Brodén, Marknadschef, SMW Group.

I och med de unika samarbetena banar vi väg för nya möjligheter inom digital rekryteringsannonsering, och erbjuder därför en bredare produktportfölj än någonsin. Vi finns där era kandidater finns och tillsammans med oss blir ni pionjärer inom kreativ rekryteringsannonsering.

 

Visste du att?

TikTok-användare spenderar i snitt (minst) 52 minuter per dag på applikationen och ca 90% av alla användare går aktivt in flera gånger om dagen.

Snapchat har några av de mest frekventa användarna. Den generella användaren öppnar i snitt applikationen mer än 30 gånger per dag.

Reddit består av mer än 100 000 aktiva gemenskaper och grupper. Här hittar du din aktivt intresserade målgrupp, vilket inte tillhör det vanliga!

Youtube är världens näst mest besökta sida efter Goolge, enough said.

 

Här finns verkligen möjligheter för våra kunder att visa framfötterna med kreativt, engagerande och underhållande content!

”Denna bransch är så otroligt föränderlig så det är av yttersta vikt att vi också är med och förändras tillsammans med den” fortsätter Karolina

 

 

Är du nyfiken på att veta mer om denna typ av annonsering?